ایجاد وبلاگ پارسیس کامپیوتر به مناسبت...
 
پارسیس کامپیوتر
آنچه میدانیم یک قطره است،آنچه نمیدانیم یک اقیانوس،باسفربه دنیای پارسیس،جرعه ای بیشتر از اقیانوس علم بنوشیم

پاییز سال 1390 ، دقیقا بخوام بگم 3 مهر ماه 1390 ... دهمین سال تدریسم در آموزش و پرورش و البته سومین سال تدریسم به صورت رسمی در این ارگان عظیم و به نظرم باشکوه ترین سازمان دولتی شروع کردم...

از کودکی عاشق حرفه مقدس معلمی بودم و حالا وارد دهمین سال تدریسم شدم...وای چقدر عالی یعنی سال دیگه وارد دهه دوم تدریسم ، وارد دهه دوم رسیدن به عشقم ( معلم بودن ) می شم، واقعا وقتی بهش فکر می کنم اون قدر انرژی می گیرم که دوست دارم زودتر برسه و شروعش رو جشن بگیرم

امسال به مناسبت پایان دهه اول آغازین این دوران شیرین زندگیم، تصمیم گرفتم وبلاگی ایجاد کنم و تمام رخداد های امسال و اگر شد تمام رخدادهای تلخ و شیرینی رو که در این سالها برام رخ داده رو داخلش ثبت کنم...من که عاشق بودم و یک دهه است که به عشقم رسیدم...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وبلاگ آموزشی و تشریح عملکردهای سالانه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 1412
بازدید کل : 238008
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس